Gevolgde bijscholingen
-
Taal in Blokjes (ECLG leerlingenzorg, 2017)
-
Taaldiagnostiek bij meertalige kinderen (SIG, 2017)
-
Schrijfmotoriek bij kinderen met een ontwikkelingsstoornis (SIG, 2017)
-
Breuken, maaltafels en deeltafels | Inzichtelijk en automatiserend rekenen met RekenTrapperS (eureka expert, 2018)
-
2Hands4Kids (Wendy Peerlings, 2018)
-
Tweedaagse basisopleiding Metaphon (ProFono, 2018)
-
Aan de slag met Metaphon voor onderzoek en behandeling van kinderen met fonologische stoornissen (SIG, 2018)
-
VVL-congres (VVL, 2018)
-
Symposium meertalige kinderen en hun gezinnen (SIG, 2018)
-
OMFT basiscursus (Peter Helderop, 2019)
-
VVL-congres (VVL, 2019)
-
Morfosyntaxis: creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (UHasselt, 2019)
-
de behandeling van onverstaanbare kinderen volgens Hodson & Paden (TM Antwerpen, 2019)
-
Technisch Lezen (KWEC, 2020)
-
Suus & Luuk Workshop (IdeaLogo, 2020)
-
ImPACT - trainen van sociaal-communicatieve vaardigheden bij kinderen met een ASS (SIG, 2020)
-
Spraaktherapie bij dysartrie (Thomas More Antwerpen, 2020)
-
Brain Blocks autisme (NRTO, 2020)
-
OMFT verdiepingscursus (Peter Helderop, 2021)
-
Taalmaatjes: ouderbegeleiding bij spraak- en taalproblemen (SIG, 2021)
-
Syntactische afasietherapie: een nieuw behandelprogramma (Thomas More Antwerpen, 2021)
-
Logopedie in de ouderenzorg: communicatie en mondzorg (VVL, 2021)
-
Eet- en drinkproblemen in de logopedische zelfstandige praktijk (SIG, 2021)
-
Logopedische begeleiding bij kinderen met schisis (Thomas More, 2021)
-
SMOG (Gezin & Handicap, 2022)
-
VVL congres (VVL, 2023)
-
Het CLOSER-model: principes van motorisch leren inzetten bij fonetische spraakklankstoornissen en SOD (Artevelde Hogeschool, 2023)
-
VVL-congres (VVL, 2024)
-
Supragastrisch boeren: logopedisch onderzoek en therapie (logopluspraktijk, 2024)
